Kalian mampu katakan apa kalian mahu
Hati aku tak mampu nak tanggung
Ya , aku tak mampu nak jadi sebahagian daripada kalian.
Ya , aku agak kurang ajar dengan kalian.
Tapi aku punya maruah dan aku takkan benarkan kalian pijak maruah aku.
Dulu adik kau biadap dengan aku.
Sekarang kau kata aku biadap dengan kakak kau ?
Aku biadap bersebab kerana kalian pijak maruah aku.
Kalian persendakan aku di laman sosial.
Kau punya peribadi yang tinggi dan dewasa.
Kau pasti mampu berfikir apa yang perlu buat.
Memang salah aku , tapi aku berkawan dengan adik kalian bukan sebab duit or else.
Bukan aku minta dia datang , bukan aku minta barang barangan.
Bukan aku minta , tapi kalian tetap menyalahkan aku dalam hal ini.
Akhir langkah aku dalam hal ini , aku delete acc twitter kerana aku tak sanggup dipijak oleh kalian.
Sekian :) tahniah kalian

No comments:

Post a Comment