Happy Teacher Day



SELAMAT HARI GURU
Assalammualaikum 
16 MEI 2014 
Selamat Hari Guru buat semua guru guru di Malaysia 
Ini merupakan tahun kedua saya menyambut hari guru sebagai seorang guru
Last year , saya sebagai praktikal di Tadika An-Najiha Batu Berendam 
yang mana merupakan tadika kemas :)
Pada tahun ini saya menyambut hari guru sekali lagi di Tadika Addien 
yang mana saya telah bekerja pada awal tahun 2014.
Alhamdulillah , masih lagi memegang jawatan sebagai seorang guru.
Saya merupakan guru bagi class enam tahun , Kak Fiza mengajar 
class 5 tahun. Manakala Kak Dila mengajar class 4 tahun.

Welcome to Tadika Addien guru guru praktikal
Mereka dari kolej saya dahulu , Kolej Uniti.
Tahun lepas saya sebagai guru praktikal.
Tapi tahun ini saya pulak yang kena observe mereka.
Jadi mentor mereka :)

Sambutan Hari Guru di Tadika Addien agak meriah 
Pengurus tiada pada masa ini
Ini sebahagian hadiah yang anak anak berikan kepada guru guru
Murid enam tahun sibuk peluk cium teacher sampai nak terjatuh teacher masa nih
Maafkan teacher asyik garang je dengan awak semua 
Tapi awak semua tahukan teacher memang saya sangat pada kamu semua ?
Sehari tuh mesti kena tanya mereka sayang teacher tak ? Hehehe
for me , ini adalah wajib untuk memastikan mereka nih semua 
tidak lupa pada kita and akan terus sayangkan kita :)

Teacher teacher di Tadika Addien !
Teruskan bekerja di sini walaupun banyak dugaan yang mendatang.
Thanks to Kak Fiza and Kak Dila yang mana kekadang tuh bagi idea 
and pape jelaa :)
I'm the younger teacher kat sini. Hikhik



Memadangkan birthday Ammar jatuh pada Hari Guru 
sambut sekali jalan laaaa..
Ibu dia pun ada bawakan cake untuk Ammar !
Happy Birthday Ammar Naqib 
Seorang murid autisme , yang selalu memberikan saya hilang kesabaran
Kekadang kita tak mampu tahan sabar kita pada murid yang macam nih
Dugaan yang teramat besar nak pujuk dia sampai okay.
Tapi dia tersangatlah pandai !
Teacher loves you Ammar. 




No comments:

Post a Comment