Ramadhan

Salam Ramadhan Al Mubarak !
2014

Its come again ;)
Alhamdulillah , dapat berpuasa tahun nih.
Berpuasa dengan kesayangan
Kesayangan kekal selamanya
Insyallah !
First time berpuasa dengan awak
Berpuasa jarak jauh , apa dehal kan ?
Tak mati pun long distance nih.
As long percaya satu sama lain.
Itu dah memadai , tak payah jumpa selalu.
Hiks
Raya nanti nak tunang dah kan ?
Bila pikir balik memang OMG OMG OMG !!!!
Betul ke nak tunang nih ?!
Macam tak percaya. Invite kengkawan pun dorang
Still tak percaya soon aku nak tunang dahhh..
Jadi tunang orang.
New status ok ?!
Bukan cintan cintun macam beruk.
Ini serious !!!
Ya Allah , betul Kau tak bagi apa yang aku nak. Tapi
Kau dah bagi yang perlu.
Percaya dengan kata kata yang awak bagi.
Allah makbulkan , its a magic of love.
Jodoh ! Saya percaya pada jodoh Allah ;)
Awaklah jodoh saya , yang saya cari selama nih.
See you awak this ramadhan , this raya.
Tak sabau

No comments:

Post a Comment